25. 6. 2011 - Mezinárodní výstava - Brno

17.02.2012 21:42

Na výstavu v Brně jsme vyrazili s Morfovou sestřenkou Chilinkou a jejím páníčkem Rudou Slabou.Cesta nám rychle a příjemně utíkala,protože jsme si měli s Rudou co říci.Takže vlastně první komplikace přišla až u výstaviště,když  jsem zastavil a informoval se policistky na cestu k určité bráně do výstaviště.Což o to, požadovanou informaci jsem dostal,ale po sléze i pěti set korunovou pokutu od jejího akčního kolegy za to že jsem se odpoutal dříve než jsem auto zastavil.Na diskusi s tímto inteligentem v uniformě jsem doopravdy neměl náladu ani chuť, jelikož jsme jeli na čas,takže jsme ke kruhu doběhli a rovnou šla Helča s Morfíkem vystavovat což fakt není ideální ani pro vystavujícího natož pro psa a Morfík z Helčou nejsou vyjímkou.Druhá a hlavně podstatně horší komplikace,byla ta,že Helče začla rapidně otékat levá ruka což nebylo vůbec dobré!!! Je to bohužel viditelné i na fotografiích a následně to ovlivnilo i Helčino vystavování v následujících výstavách.I přes všechny tyto problémy si Morfík připsal další cenné bodíky za V4 a paní rozhodčí Olga Hrabáková Morfíkovi vystavila tento posudek : typický samec,perfektní hlava,bezvadná kostra,lehce delší rámec,bezvadné postoje i pohyb obou párů končetin,výborný pohyb a předvedení.

A jak si vedla Morfíkova sestřenka ? V podstatě , jako vždy! Chili Pepper Wizard Bull V1, CAC v třídě šampiónů!!! Obrovská Gratulace,jak Chilince,tak jejímu páníčkovi Rudovi Slabovi!!!

fota z výstavy  ZDE !!!!!!


 

                                     

Chila a Morfík , relax po výstavě :-)